موکت تایل Charcoal وگ کارپت

ازطراحی فضای اداری ,تجاری و هتلی خود لذت ببرید!

باخرید محصولات مرسه تایل فضاهای خود را آراسته تر کنید

فقط کافیست با کارشناسان مرسه تایل تماس بگیرید: 02191031660

1,600,000تومان

موکت تایل Charcoal وگ کارپت یک محصول با طراحی مدرن و رنگی تیره است.

موجود

شناسه محصول: Charcoal دسته: ,

توضیحات

محصول موکت تایل Charcoal وگ کارپت یک نوع موکت با کیفیت بالا است که برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب است. این موکت با استفاده از الیاف مصنوعی با کیفیت تولید می‌شود که آن را مقاوم در برابر سایش و فشار می‌کند.

طراحی موکت تایل Charcoal وگ کارپت به صورت الگوهای مکرر از مربعات کوچک با رنگ سیاه و خاکستری است. این الگوها به طور کامل با هم ترکیب شده‌اند تا یک طرح زیبا و هماهنگ ایجاد کنند. رنگ سیاه و خاکستری این موکت به آن ظاهری شیک و مدرن می‌بخشد که با اکثر دکوراسیون‌های داخلی سازگار است.

موکت وگ کارپت دارای ویژگی‌هایی است که آن را به یک انتخاب مناسب برای استفاده در فضاهای پر تردد می‌کند. این موکت با ابعاد 100×25 cm مقاوم در برابر لکه‌ها و آسیب‌های ناشی از رطوبت است و می‌تواند به راحتی تمیز شود. همچنین، موکت تایل Charcoal وگ کارپت دارای خاصیت عایق حرارتی و صوتی است که می‌تواند به بهبود انرژی حرارتی و صوتی فضا کمک کند.

با توجه به کیفیت بالا و طراحی زیبای آن، موکت تایل Charcoal وگ کارپت مناسب برای استفاده در دفاتر، فروشگاه‌ها و سایر فضاهای تجاری است. این محصول باعث افزایش زیبایی و شکوه فضا می‌شود و همچنین به دلیل مقاومت و عمر طولانی، انتخابی پایدار و اقتصادی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موکت تایل Charcoal وگ کارپت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *