موکت تایل Spring وگ کارپت

ازطراحی فضای اداری ,تجاری و هتلی خود لذت ببرید!

باخرید محصولات مرسه تایل فضاهای خود را آراسته تر کنید

فقط کافیست با کارشناسان مرسه تایل تماس بگیرید: 02191031660

1,900,000تومان

موکت تایل Spring وگ کارپت یک محصول با کیفیت و مقاوم است که برای کفپوش های داخلی مناسب است.

موجود

شناسه محصول: Spring دسته: ,

توضیحات

موکت تایل Spring وگ کارپت یک نوع موکت است که به صورت تایل های جداگانه عرضه می‌شود. این موکت ووگ کارپت  از جنس پارچه‌ای مقاوم و با کیفیت ساخته شده‌اند و قابلیت نصب و جدا کردن آنها به راحتی وجود دارد.

موکت تایل Spring وگ کارپت دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است که به انتخاب مشتریان اجازه می‌دهد تا طبق سلیقه خود آن را انتخاب کنند. این موکت تایل ها با طراحی مدرن و زیبا، به دکوراسیون داخلی فضا زیبایی و شیکی می‌بخشند.

مزیت اصلی موکت تایل Spring وگ کارپت، قابلیت نصب و جدا کردن آن است. با این ویژگی، می‌توان به راحتی قسمتی از موکت را جدا کرده و در صورت لزوم تعمیر یا تمیز کردن آن را انجام داد. همچنین، در صورت خراب شدن یکی از تایل ها، می‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد بدون نیاز به تعویض کل محصول.

علاوه بر این، موکت تایل Spring با ابعاد 100×25 وگ کارپت دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر سایش، ضد لغزش و ضد آب است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که این محصول مناسب برای استفاده در فضاهای با تردد بالا و محیط‌های مرطوب باشد.

در کل، موکت تایل Spring وگ کارپت یک محصول با کیفیت و عملی است که با طراحی زیبا و قابلیت نصب و جدا کردن آن، به دکوراسیون داخلی فضا زیبایی و شیکی می‌بخشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موکت تایل Spring وگ کارپت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *